Δημιουργικές Συμβουλές Για Ότι Περίσσεψε

Print
creative_tips_leftovers

Κάτω τα χέρια, αυτό που μου αρέσει να κάνω μετά τις γιορτές είναι η σούπα γαλοπούλας. Μόλις τα κόκαλα της γαλοπούλας απογυμνωθούν από όλο το κρέας, τα σιγοβράζω με κρεμμύδι, σέλινο και πιπέρι για μερικές ώρες ώστε να έχω ένα παραμυθένιο απόθεμα. Από εκεί, μπορείτε να  φτιάξετε τη βασική σούπα με noodle γαλοπούλας ή να προσθέσετε ότι περίσσεψε από τον πουρέ πατάτας για μία κρεμώδη βάση σούπας. Μία ποσότητα από την σάλτσα που περίσσεψε θα προσθέσει πολλή γεύση - αλλά με το μαλακό, καθώς περιέχει αρκετές θερμίδες.

Η γαλοπούλα από μόνη της έχει πάρα πολλές χρήσεις, αλλά αν σας περίσσεψε μεγάλη ποσότητα και δεν πιστεύετε ότι θα καταναλωθει μέσα σε μερικές ημέρες, χωρίστε την σε μερίδες και βάλτε την στην κατάψυξη. Είναι τέλειο να την έχετε εύκαιρη και να την προσθέσετε σε πιάτα όπως σούπα, ζυμαρικά ή σε μπουρίτο. Εδώ είναι κάτι που πιθανόν να μην είχατε σκεφτεί —φλιτζάνια με μαρούλι γαλοπούλας. Ζεσταίνουμε μερικά κομμάτια γαλοπούλας με μερικά κοκκινισμένα κοτσάνια και λίγη Κινέζικη σάλτσα λαχανικών, στη συνέχεια με ένα κουτάλι τοποθετούμε τη γέμιση σε φύλλα μαρουλιού. Είναι μία ελαφριά και αναζωογονητική αλλαγή από το συνηθισμένο σάντουιτς γαλοπούλας.

Η σάλτσα κράνμπερι είναι απίθανη πάνω σε στραγγιστό γιαούρτι ή σε βρώμη ή μαζί με μείγμα από φρέσκα φρούτα για ένα γρήγορο επιδόρπιο. Μπορείτε επίσης να την συνδυάσετε με κρέμα τυριού χωρίς λιπαρά για μία απολαυστική σως πάνω σε τοστ ολικής άλεσης. Επίσης μου αρέσει να προσθέτω στην σάλτσα κράνμπερι λίγο τζίντζερ, σκόρδο και σάλτσα σόγιας και να την σερβίρω με ψητό ψάρι ή τόφου. Έχει τη γεύση μίας εκπλεπτυσμένης σάλτσας μπάρμπεκιου.

Εάν το αρχικό πιάτο γλυκοπατάτας δεν ήταν τόσο γλυκό, μπορείτε να συνδυάσετε αυτά τα υπολείμματα με ότι περίσσεψε από την γαλοπούλα, κατόπιν σωτάρετέ τα με μερικά κρεμμύδια και άλλα λαχανικά για ένα πιάτο με διάφορα μείγματα. Σερβίρετε με μία πράσινη σαλάτα και είστε έτοιμοι. Οι γλυκοπατάτες θα μπορούσαν επίσης να συνδυαστούν με κάρυ μαζί με ότι έχει περισσέψει από την γαλοπούλα. 

Η γέμιση και η κατσαρόλα με τα πράσινα φασόλια είναι τα υπολείμματα με τις περισσότερες θερμίδες, οπότε θα πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε με φειδώ και να προσθέσετε μερικά υγιεινά συστατικά. Προσθέστε μία κονσέρβα τομάτας και ψιλοκομμένη γαλοπούλα στα υπολείμματά σας για να δημιουργήσετε μία γέμιση για γεμιστές πιπεριές. Και τι θα γίνει με την κατσαρόλα με τα πράσινα φασόλια; Δοκιμάστε να τα ζεστάνετε με λίγο λευκό κρασί ή ζωμό, μετά προσθέστε λίγο σκόρδο και καυτό πιπέρι και ρίξτε μερικά ζυμαρικά ολικής άλεσης.

Η Susan Bowerman είναι η Διευθύντρια Εκπαίδευσης Διατροφής της Herbalife. Η Susan είναι Εγκεκριμένη Διατροφολόγος και Πιστοποιημένη Σύμβουλος στην Αθλητική Διαιτολογία

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 23/1/2019 8:02:53 πμ | NAMP2HLASPX04