Γρήγορες Συμβουλές Για Τον Προγραμματισμό Γευμάτων

Print
quick_tips
  • Διατηρήστε μία απόλαυση γρήγορων, υγιεινών συνταγών στις οποίες θα μπορείτε να στραφείτε. Απλές και θρεπτικές συνταγές είναι εύκολο να τις βρείτε σε βιβλία μαγειρικής, περιοδικά και στο ιντερνέτ. Όταν έχετε να επιλέξετε ανάμεσα σε δωδεκάδες, μπορείτε να τις εναλάσσετε κι έτσι τα βραδινά σας γεύματα δεν θα αποτελούν ρουτίνα.
  • Πάντα να έχετε εύκαιρες υγιεινές πρώτες ύλες. Να έχετε λαχανικά, φρούτα και θαλασσινά στο ψυγείο σας, και να διατηρείτε στη κουζίνα σας πρώτες ύλες όπως δημητριακά ολικής άλεσης, φασόλια, τόνο και τομάτες σε κονσέρβα, ζωμό κοτόπουλου ή λαχανικών, μπαχαρικά και βότανα. Με αυτά τα υλικά, έχετε την αρχή μία υγιεινής σούπας, πιάτου ζυμαρικών όπου μπορείτε να αναμείξετε μαζί σε χρόνο μηδέν.
  • Αναζητήστε για βολικές εναλλακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Τα κατεψυγμένα λαχανικά μπορούν να αντικατασταθούν με φρέσκες, και βολικές τροφές όπως έτοιμες σαλάτες ή έτοιμα κομμένα λαχανικά μπορούν πραγματικά να σας γλιτώσουν χρόνο. Ολόκληρα μαγειρεμένα κοτόπουλα ή έτοιμα κρέατα από το παντοπωλείο σας γλιτώνουν χρόνο.
  • Προετοιμάστε μία φορά, μαγειρέψτε δύο φορές. Εάν μία συνταγή απαιτεί μισή μερίδα κομμένα κρεμμύδια ή πιπεριές, μη σταματήσετε εκεί—συνεχίστε τη διαδικασία και φυλάξτε την υπόλοιπη ποσότητα για άλλη μέρα. Καθώς μαγειρεύετε τη γαλοπουλα για σως ζυμαρικών, γιατί να μην μαγειρέψετε επιπλέον για χρήση σε τάκος ή για γεμιστές πιπεριές για αύριο; Φτιάξτε επιπλέον καστανό ρύζι ή κινόα και βάλτε το στο ψυγείο για κάποιο άλλο γεύμα. Οι σπόροι παραμένουν υγροί και ξαναζεσταίνονται εύκολα στον φούρνο μικροκυμάτων.
  • Το ένα πιάτο για όλα τα γεύματα γενικά περιλαμβάνει την πρωτεΐνη, τα λαχανικά και τα αμυλούχα, όλα σε ένα πιάτο. Είναι υγιεινά, είναι ισορροπημένα και θα έχετε λιγότερες κατσαρόλες και τηγάνια να πλύνετε.

Εάν είστε αρκετά οργανωμένοι να σχεδιάζετε να γεύματά σας λίγες μέρες πριν, αυτό να κάνει τη ζωή σας πιο εύκολη. Μόλις επιλέξετε τις συνταγές σας, μπορείτε να φτιάξετε τη λίστα με τα ψώνια σας για όλη την εβδομάδα. Μόλις βάλετε κάτω τα μενού και δείτε τα υλικά, η μάχη για τον σχεδιασμό των γευμάτων πρακτικά έχει κερδιθεί.

Η Susan Bowerman είναι Διευθύντρια στον τομέα Εκπαίδευσης της Διατροφής στην Herbalife. Η Susan είναι Εγκεκριμένη Διατροφολόγος και Πιστοποιημένη Ειδικός στην Αθλητική Διατροφή.

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 23/1/2019 7:36:24 πμ | NAMP2HLASPX01