Πως μπορείτε να αποκτήσετε ευεξία ξεκινώντας από το μηδέν

My ‘ABC x 3’ Get Fit Program
Print
How_to_get_fit100x92

Το ‘ΑΒΓ x 3’ του Προγράμματος Απόκτησης Φυσικής Κατάσταση

 Ευεξία AAA

Δράση - Action

Η ευεξία και η άσκηση μπορεί να φαντάζουν ως μία μεγάλη πρόκληση, οπότε ας δώσουμε μία ώθηση στο να γίνουμε περισσότερο δραστήριοι γεμάτοι ευεξία. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι θα πρέπει να εντάξουμε μία απλή διάταση ή έναν περίπατο γύρω από το τετράγωνο. Οποιαδήποτε μορφής κίνηση είναι καλύτερη από το να μην κινούμαστε καθόλου.

Εάν δεν γυμνάζεστε, τότε δεν χρειάζεται να ωθείτε τον εαυτό σας στα άκρα. Οπότε, απλά ας λάβουμε ‘δράση’ με το να ‘ενεργοποιηθούμε’ με κάποιο τρόπο, καθημερινά.

Ανάλυση - Analyse

Δείτε το πρόγραμμά σας και βρείτε τον χρόνο για να δραστηριοποιηθείτε. Δεν νομίζετε ότι έχετε στη διάθεσή σας δύο ώρες ώστε να πάτε στο γυμναστήριο, να αλλάξετε, να γυμναστείτε, να αλλάξετε και να επιστρέψετε σπίτι; Εντάξει, ας ξεκινήσουμε από τα βασικά.Μπορείτε να διαθέσετε ένα λεπτό πριν από το πρωινό ή δύο λεπτά μετά την δουλειά;

Όπως δεν θα μπορούσατε να ξεκινήσετε την ορειβασία με μεγάλη ένταση, μπορείτε όμως απλά να χαλαρώσετε μέσω της άσκησης. Βρείτε μερικά λεπτά και χρησιμοποιήστε τα για να κάνετε διατάσεις. Εκτείνετε τον κορμό σας προς τα πάνω ή χαλαρά κινήστε τον λαιμό σας δεξιά και αριστερά και απολαύστε την αίσθηση της χαλάρωσης. Με τον καιρό, δοκιμάστε να αυξήσετε τον χρόνο άσκησης από δύο σε πέντε λεπτά.

Ευθύνη

Γνωρίζετε ότι πρέπει να ασκείστε. Ξέρω ότι χρειάζεται να ασκείστε. Εντάξτε το στην καθημερινή σας λίστα και κάνετε κάτι ενεργητικό κάθε μέρα.

Εάν τεντώνεστε πριν το πρωινό για ένα λεπτό, τότε σημειώστε το. Εάν περπατάτε μέχρι το τέλος του δρόμου, τότε σημειώστε το. Είναι πιο πιθανό να ασκείστε εάν είστε υπεύθυνοι, και μετά από πέντε μέρες θα έχετε σημειώσει τουλάχιστον πέντε λεπτά άσκησης.

Πιθανόν δεν έχετε φτάσει στην κορυφή του βουνού, αλλά θα έχετε κάνει μία αρχή!

Ευεξία BBB

Αναπνοή

Για εμένα, η μείωση του επιπέδου ευεξίας ήταν συνδεδεμένο με έναν αυξημένο πολυάσχολο τρόπο ζωής και άγχος. Αυτό με δίδαξε ότι θα πρέπει να βρίσκουμε χρόνο για να αναπνέουμε.

Τώρα, καθώς διαβάζετε αυτό το άρθρο, πάρτε μία βαθιά ανάσα και νιώστε το στήθος σας να φουσκώνει. Τώρα εκπνεύστε αργά. Προσπαθήστε να βγάλετε όλο τον αέρα από τους πνεύμονές σας.

Η προσεκτική αναπνοή μπορεί να μας βοηθήσει στη συγκέντρωση, οπότε βρείτε κάτι που κάνετε κάθε μέρα ως υπενθύμιση για να απολαύσετε την χαλάρωση και την βαθιά αναπνοή. Ίσως αποφασίσετε να αναπνέετε βαθιά ενώ περιμένετε να ετοιμαστεί ο καφές ή καθώς ποτίζετε τα φυτά σας. Το κάνω όταν κατεβαίνουν τα παιδιά από το αυτοκίνητο για να πάνε στο σχολείο και έχω ένα λεπτό πριν απομακρυνθώ και ξεκινήσω το επομένο κομμάτι της ημέρας.

Δεν θα πάτε πολύ μακριά εάν δεν πάρετε λίγο χρόνο για να αναπνεύσετε και να αξιολογήσετε την πρόοδό σας.

 

Διάλειμμα

Κάντε ένα διάλειμμα. Είμαστε όλοι πολυάσχολοι και μοιάζει σαν να μην έχουμε καθόλου χρόνο αλλά είστε σίγουροι ότι δεν μπορούμε να χωρέσουμε ένα διάλειμμα πέντε λεπτών από ότι κάνετε; Όσο δύσκολο κι αν νομίζετε ότι είναι, η παραγωγικότητά σας μπορεί να αυξηθεί εάν κάνετε ένα βήμα πίσω για ένα λεπτό. Ένα διάλειμμα για να περπατήσετε από τη μία πλευρά του δωματίου στην άλλη ή για να βγείτε έξω μπορεί να σας βοηθήσει στη συγκέντρωση ενώ προσθέτετε σημαντικές δραστηριότητες μέσα στην ημέρα σας.

Εάν αξιοποιήσετε ένα λεπτό για να περπατήσετε γύρω από το γραφείο σας, τότε μη ξεχάσετε να το σημειώσετε. Κάθε βήμα σας μεταφέρει ένα βήμα πιο κοντά στην κατάκτηση του βουνού της ευεξίας σας.

Ισορροπία

Είναι πιο πιθανό να παραμείνετε προσηλωμένοι στην καθημερινές δραστηριότητές σας εάν βρείτε τρόπο να ισορροπήσετε τις νέες σας δραστηριότητες με τις καθημερινές σας ανάγκες. Ακόμη χρειάζεται να κάνετε τις δουλειές σας, να παραμείνετε κοινωνικοί και να κάνετε όλα τα υπόλοιπα πράγματα που ολοκληρώνουν την καθημερινότητά σας. Κανείς δεν θέλει να είναι βαρετός, οπότε βρείτε τη σωστή ισορροπία στη ζωή. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσθέσετε περισσότερη δραστηριότητα από ότι είχατε, αλλά μην το παρακάνετε και γίνετε υπερδραστήριοι και δεν μπορέσετε να το διατηρήσετε.

Για να βρείτε τον δρόμο για το βουνό της ευεξίας, θα πρέπει να βρείτε το δικό σας ρυθμό.

Ευεξία CCC

Αλλαγή

Η αλλαγή δεν θα έρθει από μόνη της. Όλοι μπορούμε να ευχηθούμε, να ελπίζουμε γι’ αυτή και να την ονειρευτούμε, αλλά δεν θα αποκτήσουμε φυσική κατάσταση εάν δεν πάρουμε τα μέτρα μας.

Πρέπει να είστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας καθημερινά. Εάν περάσει μία ημέρα και δεν κάνετε κάτι, τότε δεν θα ανεβείτε το βουνό. Μένε στάσιμοι ή ακόμη πάτε προς τα πίσω.

Κοινότητα

Χρησιμοποιήστε την κοινότητα για να σας βοηθήσει να αποκτήσετε ευεξία. Η οικογένειά σας, οι φίλοι σας και οι συνάδελφοι μπορεί να βοηθήσουν να προγραμματίσετε στιγμές δράσεις και ίσως να θέλουν να έρθουν μαζί σας καθως σταθερά ανεβαίνετε το βουνό. Πιθανόν δεν είστε το μοναδικό άτομο που θέλει να αποκτήσει φυσική κατάσταση. Πείτε σε όλους τι προσπαθείτε να κάνετε, και οι φίλοι σας θα σας παρακινήσουν. Πιθανότατα θα είναι υπερήφανοι για εσάς που προσπαθείτε ενεργά να πάρετε τον έλεγχο.

Η ανάβαση του βουνού είναι πιο εύκολη εάν δεν πασχίζετε μόνοι σας.

Δέσμευση

Κανένα από τα ΑΒΓ δεν θα σας βοηθήσουν εάν δεν δεσμευτείτε. Καθώς διαβάζετε αυτό το άρθρο, ελπίζω να σας παρακινήσει. Αξιοποιήστε αυτό το συναίσθημα τώρα: κινήστε το σώμα σας προς μία κατεύθυνση, τεντώστε τα χέρια σας ή πάρτε μία βαθιά ανάσα και αγγίξτε τα δάχτυλα των ποδιών σας. Εάν νιώθετε παρακινημένοι, τότε κουνηθείτε λίγο και χαμογελάστε!

Τώρα που ξεκινήσατε, δεσμευτείτε να κάνετε μερικά παραπάνω βήματα ως προς το βουνό της ευεξίας καθημερινά. Πολύ σύντομα θα κοιτάτε προς τα πίσω και θα παρατηρήσετε πόσο πολύ έχετε προοδεύσει.

Samantha Clayton, AFAA, ISSA – Vice President, Worldwide Sports Performance and Fitness στην Herbalife Nutrition

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 23/1/2019 8:01:37 πμ | NAMP2HLASPX04