Κατανόηση. Επίτευξη. Διατήρηση.

Print
maintain_conquer100x100

ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ 2017 ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΚΕΙ.  



Κάθε χρόνο την 1η Ιανουαρίου, άνθρωποι από όλο τον κόσμο ξεκινάνε τη νέα χρονιά κινητοποιημένοι να πραγματοποιήσουν αλλαγές στη ζωή τους. Όμως, με το πέρας των δύο πρώτων μηνών, υπάρχει περίπτωση να έχουμε χάσει τον στόχο μας και να έχουμε επιστρέψει πάλι στις παλιές μας συνήθειες.

Ας κάνουμε αυτή τη χρονιά τη διαφορά. Έρευνες αποδεικνύουν πως έχουμε περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσουμε ένα πλάνο όταν έχουμε την υποστήριξη άλλων*, για αυτό ας απευθυνθούμε στους φίλους μας – για να στηρίξουμε ο ένας τον άλλον όταν  το κίνητρό μας υποχωρεί. Μπορούμε να επιλέξουμε ένα είδος άσκησης που μας αρέσει και που κάνει τη γυμναστική διασκεδαστική. Μπορούμε να δοκιμάσουμε μαθήματα μαγειρικής και να μάθουμε υγιεινές συνταγές. Ας επιβραβεύσουμε τον εαυτό μας και ας θέσουμε ρεαλιστικούς στόχους και πλάνο επίτευξής τους με έναν υγιεινό τρόπο.  

Και να θυμάστε, ο δικός σας Ανεξάρτητος Συνεργάτης Herbalife είναι εδώ για να σας βοηθήσει. Βρισκόταν στη θέση που είστε και έχει επιτύχει τους στόχους του. Ζητήστε τις συμβουλές του και ενημερώστε τον που θέλετε να βρίσκεστε την ίδια περίοδο την επόμενο χρονιά. Θα σας προτείνει το κατάλληλο πρόγραμμα προσαρμοσμένο στους στόχους σας.

ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΜΑΣ

Σε αντίθεση με ό, τι θα μπορούσαν οι ζυγαριές να μας δείχνουν, τα βάρη δεν είναι ίσα. Μπορεί να έχετε ακούσει ότι «οι μύες ζυγίζουν περισσότερο από το λίπος», αλλά υπάρχει και άλλη πληροφορία πίσω από αυτό..

Ένα κιλό λίπους ζυγίζει το ίδιο με ένα κιλό μυών – ένα κιλό είναι ένα κιλό εξάλλου. Αυτό που είναι σημαντικό να σημειωθεί, ωστόσο, είναι το ποσό του χώρου που το καθένα καταλαμβάνει στο σώμα. Ένα κιλό λίπους καταλαμβάνει περισσότερο χώρο στο σώμα σε σχέση με ένα κιλό μυών που είναι πυκνότεροι και πιο συμπαγείς.

Για να το θέσουμε σε ένα πλαίσιο, όταν αρχίζουμε να ασκούμαστε και να προσέχουμε τη διατροφή μας, μπορούμε να ξεκινήσουμε την απώλεια λίπους και τη δημιουργία μυών. Όπως μερικά από τα γραμμάρια του λίπους χάνονται, αντικαθιστώνται από μυϊκή μάζα και αυτό μπορεί να σημαίνει πως είτε το βάρος μας δεν θα αλλάξει καθόλου ή ακόμα και να αυξηθεί.

Τι σημαίνει αυτό; Αν επιλέγουμε ποδηλασία ή γιόγκα ή βάρη σε τακτική βάση, δεν πρέπει να πανικοβληθούμε με τον αριθμό που θα αντικρίσουμε στη ζυγαριά! Εφ 'όσον ακολουθούμε μία ισορροπημένη, θρεπτική διατροφή σε συνδυασμό με άσκηση, η αναλογία μυών και λίπους είναι πιθανό να έχει βελτιωθεί**. Η φροντίδα της υγείας μας και η βελτίωση του τρόπου ζωής μας είναι ένα πολύ θετικό βήμα έτσι ώστε να επικεντρωθούμε στο πώς αισθανόμαστε και όχι στο βάρος μας.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ‘ΥΓΙΕΙΝΟ’;

Όσον αφορά το «ιδανικό» βάρος και την αξιολόγηση του τι είναι «υγιεινό βάρος» για εσάς, πολλοί άνθρωποι στρέφονται προς τον Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ). Αλλά αυτό πραγματικά προσφέρει ότι υπόσχεται;

Ο Δείκτης Μάζας Σώματος που υπολογίζεται χρησιμοποιώντας το βάρος και το ύψος, μας κατατάσσει σε μία αριθμητική κλίμακα που διαχωρίζεται σε τέσσερις κατηγορίες και βασίζεται στο βάρος. Οι κατηγορίες αυτές είναι: λιποβαρής, φυσιολογική, υπέρβαρη ή παχύσαρκη. Ένας ΔΜΣ της τάξεως 18-25 θεωρείται φυσιολογικός.

Ωστόσο, ενώ είναι χρήσιμο ως ένα πρώτο εργαλείο αξιολόγησης, ο ΔΜΣ δεν λαμβάνει υπόψη του το σωματικό λίπος ή τη μυϊκή μάζα.

Κοιτάζοντας μόνο το ύψος και το βάρος είναι σαν να διαβάζει μια ιστορία κατά το ήμισυ και στη συνέχεια να μαντεύει το τέλος. Δηλαδή ο ΔΜΣ μπορεί να μην είναι πάντα η καταλληλότερη προσέγγιση.

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 23/1/2019 8:04:07 πμ | NAMP2HLASPX03