Υδατάνθρακες

Print
Carbohydrates

Μια κύρια πηγή καυσίμων για το σώμα που είναι ζωτικής σημασίας για την καθημερινή λειτουργία, συμπεριλαμβανομένης της σωματικής άσκησης.

Υγιεινοί υδατάνθρακες:

  • Δημητριακά ολικής άλεσης, όπως ψωμί ολικής άλεσης, ζυμαρικά, δημητριακά και καστανό ρύζι
  • Φασόλια και όσπρια
  • Φρούτα
  • Λαχανικά

Τα πολύχρωμα φρούτα και τα λαχανικά παρέχουν επίσης σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα.

Κακοί Υδατάνθρακες:

  • Γλυκά και σάκχαρα, επειδή έχουν πολύ λίγες ίνες, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά και τείνουν να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα

Ενσωματώστε Υγιεινούς Υδατάνθρακες στη διατροφή σας:

  • Δοκιμάστε να γεμίσετε το μισό πιάτο σας με σαλάτες και λαχανικά
  • Καταναλώστε φρούτα και λαχανικά για σνακ και χρησιμοποιήστε ψωμιά ολικής άλεσης για σάντουιτς
Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 24/6/2019 11:05:47 πμ | NAMP2HLASPX01