10 ιδέες για πρωινό

Print
10_breakfast_ideas

1. Μαγειρέψτε φρέσκο και κατεψυγμένο σπανάκι στον φούρνο μικροκυμάτων, ρίξτε από πάνω αυγά scrambled ή ασπράδια αυγών, λίγο μπαλσάμικο και συνοδεύστε το με μερικά φρούτα
2. Πρωτεϊνούχο ρόφημα με σκόνη πρωτεΐνης, γάλα χαμηλών λιπαρών ή γάλα σόγιας και φρούτα
3. Σκέτο γιαούρτι χαμηλών λιπαρών ή τυρί cottage με φρέσκα φρούτα και κανέλα, ή ψιλοκομμένα λαχανικά με φρέσκο πιπέρι
4. Νιφάδες βρώμης με γάλα ή γάλα σόγιας. Μπορείτε να προσθέσετε σκόνη πρωτεΐνης και φρούτα
5. Τορτίγιες καλαμποκιού με μαύρα φασόλια, τυρί χαμηλών λιπαρών και κυβάκια ντομάτας και φρέσκα φρούτα
6. Φέτα από ψωμί ολικής άλεσης με αβοκάντο και στήθος γαλοπούλας και φρέσκα φρούτα
7. Τόφου στο τηγάνι με ελάχιστο λάδι, φρέσκα λαχανικά και βότανα και φρέσκα φρούτα
8. Κράκερ ολικής άλεσης με τυρί ricotta χαμηλών λιπαρών και βατόμουρα
9. Καπνιστός σολομός σε φέτα ψωμιού ολικής άλεσης και φρέσκα φρούτα
10. Ότι έχει μείνει από το μεσημεριανό ή το βραδινό μπορεί να γίνει ιδανικό πρωινό: προσθέστε δημητριακά ολικής άλεσης, πρωτεΐνη και λαχανικά

Η Susan Bowerman είναι Διευθύντρια της Εκπαίδευσης Διατροφής στη Herbalife. Η Susan είναι μία Κατοχυρωμένη Διαιτολόγος και Πιστοποιημένο Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Sports Dietetics.

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 23/4/2019 11:32:29 πμ | NAMP2HLASPX01