Η δική σας διατροφή 2 εβδομάδων για αλλαγή

Print
Your 2-week diet change-up

Σε συνδυασμό με την άσκηση και την ενυδάτωσή σας, η Herbalife σας συνιστά να λαμβάνετε καθημερινά μία ισορροπία από θερμίδες: 30% από πρωτεΐνη, 30% λιπαρά και 40% υδατάνθρακες.

Αλλά αυτό μπορεί να είναι πολύ πιο εύκολο να το λέμε από το να το κάνουμε, οπότε η αναγνωρισμένη διατροφολόγος μας Susan Bowerman μοιράζεται τα δικά της 10 βήματα, με έναν οδηγό 2 εβδομάδων για να ξεκινήσετε ένα υγιεινό διατροφικό πλάνο.

«Όταν κάποιος θέλει να ξεκινήσει τη νέα του διατροφή, αυτό μου λέει ότι είναι δεσμευμένος στο πλάνο και πρόθυμος να το ξεκινήσει. Μία διατροφική αλλαγή πιθανότατα να σας βοηθήσει να δείτε αποτελέσματα, το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να σας κινητοποιήσει να εντείνετε τις προσπάθειες σας και να μείνετε προσηλωμένοι στο πλάνο σας. Ωστόσο είναι σημαντικό η αλλαγή στη διατροφή να γίνει με τον σωστό τρόπο. Δεν είναι καλή ιδέα να μειώνετε δραστικά την πρόσληψη των θερμίδων ς καθώς η διατροφική σας ισορροπία μπορεί να υποφέρει και μπορεί να νιώσετε κουρασμένοι και πεινασμένοι εάν δεν παρέχετε στον οργανισμό σας ένα λογικό ποσό καυσίμου. Μία διατροφή που είναι συνολικά αυστηρή είναι συνηθισμένο να είναι πολύ δύσκολο να τηρηθεί για περισσότερο από 2 ημέρες.

Διαβάστε στον οδηγό μου για ένα ασφαλές ξεκίνημα της διατροφής για 2 εβδομάδες με τέτοιον τρόπο που ελπίζω ότι θα σας βοηθήσει να παραμείνετε στο νέο υγιεινό σας πλάνο και να δείτε αποτελέσματα.

1.     Δεσμευτείτε στο πλάνο σας γραπτώς.

Σημειώστε όλους τους λόγους για τους οποίους θέλετε να βρείτε τη φόρμα σας και τοποθετήστε τη λίστα σας κάπου που θα μπορείτε να τη βλέπετε κάθε μέρα ώστε να έχετε σημείο αναφοράς κάθε φορά που νιώθετε ότι η δέσμευσή σας αρχίζει να αποδυναμώνεται.

2.     Προγραμματίστε τα γεύματα και τα σνακ σας.

Βεβαίως αυτό θα πάρει κάποιο χρόνο, αλλά τα αποτελέσματα αξίζουν τον κόπο. Όταν καταγράφετε ένα λεπτομερές πρόγραμμα γευμάτων, αυτόματα υποστηρίζετε την δέσμευσή σας. Ο προγραμματισμός των γευμάτων σας σημαίνει ότι μπορείτε να λάβετε υπόψη σας τι σας αρέσει και τι όχι και να δημιουργήσετε μία λεπτομερή λίστα για ψώνια.

3.     Απαλλαχθείτε από τροφές που δεν συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα των γευμάτων σας.

Μόλις αποφασίσετε τα γεύματα που θα καταναλώσετε, είναι πολύ σημαντικό να απαλλαχθείτε από όλες εκείνες τις τροφές που θα σας βάλουν σε πειρασμό. Ανοίξτε το ψυγείο σας, τον καταψύκτη και τα ντουλάπια σας και βρείτε όλες εκείνες τροφές που δεν συμπεριλαμβάνονται στο πλάνο σας και προσφέρετέ τις σε γνωστούς ή στους άστεγους.

4.     Να τρέφεστε πέντε φορές την ημέρα. 

Προσπαθήστε να καταναλώνετε τρία γεύματα την ημέρα και δύο μικρά σνακ ανά 3-4 ώρες. Είναι πιο εύκολο να καταναλώνετε μικρότερες μερίδες γευμάτων ή σνακ όταν γνωρίζετε πως θα το επαναλάβετε σύντομα. Τα σνακ σας μπορείτε να τα καταναλώνετε ως δεκατιανό, απογευματινό ή βραδινό – αλλά να θυμάστε να τα προγραμματίζετε εκ των προτέρων και να αποφεύγετε ανθυγιεινές επιλογές με μεγάλη θερμιδική αξία.

5.     Πραγματοποιείτε όλα σας τα γεύματα στο σπίτι. 

Το να τρώτε εκτός σπιτιού είναι πολύ βολικό αλλά θα έχετε πολύ περισσότερο έλεγχο εάν προετοιμάζετε τα γεύματά σας στο σπίτι για τις πρώτες εβδομάδες του νέου σας προγράμματος. Μπορεί να είναι δύσκολο να υπολογίσετε επακριβώς τις θερμίδες ενός πιάτου όταν τρώτε εκτός σπιτιού – πολύ συχνά δεν γνωρίζουμε το 100% των συστατικών ή τα ακριβή μεγέθη των μερίδων. Όταν προετοιμάζετε όλα σας τα γεύματα είναι πολύ πιο εύκολο να παρακολουθείτε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε.

6.     Αντικαταστήστε δύο γεύματα ημερησίως με ένα Ρόφημα υποκατάστατο γεύματος.

Τα υποκατάστατα γεύματος έχουν πολλές διαφορετικές μορφές και μία από αυτές είναι τα Ροφήματα Formula 1 της Herbalife®. Ο λόγος που αυτά είναι τόσο βολικά είναι επειδή έχουν ελεγχόμενες θερμίδες, είναι διατροφικά ισορροπημένα και σας βγάζουν από την διαδικασία να μετράτε θερμίδες. Επίσης, είναι εξαιρετικά γευστικά, δημιουργώντας σας την αίσθηση ότι δεν στερείστε όλες τις γευστικές τροφές. Εάν ο στόχος σας είναι να ελέγξετε το βάρος σας, τότε αντικαταστήστε δύο γεύματα με δύο υποκατάστατα γεύματος και μέσα στην ημέρα καταναλώστε ένα υγιεινό τρίτο γεύμα.

7.    
Καταναλώνετε το ίδιο μενού κάθε ημέρα. 

Όταν ξεκινήσετε, η πειθαρχία είναι το κλειδί και ο λόγος που ορισμένοι βρίσκουν ότι βοηθά να καταναλώνουν το ίδιο μενού κάθε ημέρα για τις πρώτες δύο εβδομάδες. Προγραμματίστε τις τροφές σας, την ποσότητα αυτών και υπολογίστε τις θερμίδες τους ώστε να ξέρετε ακριβώς τι καταναλώνετε κάθε ημέρα. Όταν δεν έχετε να αποφασίσετε για το φαγητό σας, δεν έχετε να ανησυχείτε για τυχόν λάθη στην καταμέτρηση θερμίδων ή να μπείτε στον πειρασμό από μια ανθυγιεινή εναλλακτική λύση.

8.    
Καταναλώστε περισσότερα λαχανικά από ότι φρούτα και περισσότερα φρούτα από αμυλούχες τροφές.

Για τις δύο πρώτες εβδομάδες, επιδιώξτε να λάβετε το μεγαλύτερο μέρος της πρόσληψης υδατανθράκων σας από τα λαχανικά. Περιορίστε την κατανάλωση φρούτων σε μόλις μία ή δύο μερίδες την ημέρα και παραλείψτε τις αμυλούχες τροφές. Τα λαχανικά έχουν τις λιγότερες θερμίδες ανά μπουκιά, αλλά είναι θρεπτικά και χορταστικά, οπότε καταναλώστε άφοβα σαλάτες και μαγειρεμένα λαχανικά. Επιλέξτε φρούτα ως σνακ, ή προσθέστε τα στα ροφήματα πρωτεΐνης σας ή απολαύστε τα μετά το γεύμα σας, ως μία γλυκιά απόλαυση.

9.     Ξεκινήστε το μεσημεριανό και το δείπνο σας με μία σαλάτα.

Όταν ξεκινάτε το μεσημεριανό και το δείπνο σας με μία ελαφριά σαλάτα, θα ξεκινήσετε να νιώθετε πιο χορτάτοι χωρίς να καταναλώνετε πολλές θερμίδες. Τα λαχανικά καταλαμβάνουν μεγάλο όγκο στο στομάχι σας, οπότε εάν καταναλώνετε πρώτα την σαλάτα σας θα σας βοηθήσει να ελέγξετε το μέγεθος των μερίδων σας.

10.  Ξεκινήστε κάθε γεύμα με ένα ποτήρι νερό.

Ένα ποτήρι νερό δεν θα σας φουσκώσει απαραίτητα τόσο πολύ – ή για μεγάλο διάστημα – αλλά πολλοί βρίσκουν ότι βοηθάει. Και καθώς πολλοί από εμάς δεν καταναλώνουν επαρκή ποσότητα υγρών, το να ξεκινάτε το γεύμα σας με ένα ποτήρι νερό μπορεί να σας βοηθήσει να το καθιερώσετε ως συνήθεια.

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 23/4/2019 11:54:27 πμ | NAMP2HLASPX01