Πως Μπορείτε Να Πάρετε Αποφάσεις Για το Νέο Έτος

Print
How to Make Your New Year’s Resolutions

Οποιαδήποτε βελτίωση είναι καλοδεχούμενη

Ίσως να μην γυμναστήκατε όσο είχατε σχεδιάσει ή να φάγατε όσο προσεχτικά σκοπεύατε. Αλλά αν τα πάτε καλύτερα τώρα από ότι πέρσι, ίσως να οφείλεται στο ότι καταφέρατε να κρατήσετε μακριά τις κακιές συνήθειες. Και αυτό είναι σπουδαίο – γιατί οι μικρές αλλαγές στον τρόπο που ενεργείτε καθημερινά μπορεί να κάνουν την διαφορά. Μπορείτε να συνεχίσετε την πρόοδο και το Νέο Έτος.

Μην Κάνετε Ταυτόχρονα Πολλά Πράγματα

Είναι τέλειο να είστε φιλόδοξοι αλλά εάν προσπαθήσετε να διαχειριστείτε πολλές αλλαγές την ίδια στιγμή, θα θέσετε τον εαυτό σας σε πιθανή ήττα. Το να παίρνετε αποφάσεις είναι εύκολο, το να της τηρήσετε είναι το δύσκολο, επειδή θα πρέπει να κάνετε τα πράγματα διαφορετικά. Χρειάζεται χρόνος ώστε να αντιστρέψετε μία καλή συνήθεια, για αυτό και η επανάληψη είναι τόσο σημαντική. Όμως, είναι πολύ πιο εύκολο να επαναλαμβάνετε μία μικρή, σχετικά εύκολη αλλαγή από μία που μοιάζει δύσκολη. Επιπλέον, θα πρέπει να αντιληφθείτε τι είναι αυτό που εμποδίζει την πρόοδο και πως θα μετακινήσετε αυτά τα εμπόδια από το δρόμο σας.

Ας θεωρήσουμε ότι δεν χρησιμοποιείτε οδοντικό νήμα τακτικά. Τι σας εμποδίζει; Και ποια βήματα μπορείτε να κάνετε ώστε να το κάνετε πιο τακτικά; Δεν έχει να κάνει με τον χρόνο, απαιτείται μόλις λίγα λεπτά. Αρχικά, θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι έχετε οδοντικό νήμα στο σπίτι σας. Μετά, θα πρέπει να τοποθετήσετε το νήμα στο σημείο όπου πλένετε τα δόντια σας. Τέλος, χρειάζεστε έναν καθρέφτη ώστε να βλέπετε την ώρα της χρήσης.

Ίσως αποφασίσετε ότι από το να τοποθετήσετε το οδοντικό νήμα στο ντουλάπι του φαρμακείου όπου θα χαθεί μέσα στην πληθώρα των ειδών περιποίησης που δεν χρησιμοποιούνται συχνά, να φτιάξετε ένα μικρό ‘dental kit’ για εσάς. Φτάξτε ένα που θα περιλαμβάνει την οδοντόβουρτσα, την οδοντόπαστα, το νήμα και ίσως έναν μικρό καθρέφτη. Με όλα τοποθετημένα βολικά σε ένα σημείο είναι περισσότερο πιθανό ότι κάθε στιγμή που θα βγάζετε έξω το kit,δεν θα βουρτσίζετε απλά τα δόντια σας––αλλά θα χρησιμοποιείτε και το οδοντικό νήμα.

Μετακινήστε τα εμπόδια από τον δρόμο σας

Το ίδιο ισχύει και για τις διατροφικές συνήθειες. Θα πρέπει να ανακαλύψετε γιατί δεν κάνετε αυτό που έχετε σχεδιάσει να κάνετε, και πως μπορείτε να το κάνετε καλύτερα. Είναι εύκολο να πείτε ότι θα τρώτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά, αλλά είναι δύσκολο να το κάνετε έαν δεν τα έχετε στο σπίτι σας. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Μόλις τα βάλετε στο σπίτι σας, θα πρέπει να διευκολύνετε τη διαδικασία ώστε να τα καταναλώσετε. Άρα, ίσως θα πρέπει να διατηρείτε μία ποσότητα από φρούτα στο ψυγείο για τα πρωτεϊνούχα ροφήματα ή να έχετε ένα μπολ με φρούτα στο πάγκο της κουζίνας για να σας υπενθυμίζει ότι τα φρούτα αποτελούν ένα σπουδαίο σνακ. Μπορείτε επίσης να διατηρείτε κομμένα λαχανικά στην κατάψυξη όπου θα τα βλέπετε κάθε φορά που θα ανοίγετε το ψυγείο αναζητώντας κάτι να φάτε.

Απλά βεβαιωθείτε ότι την όποια αλλαγή σχεδιάζετε να κάνετε αφορούν πράγματα που μπορείτε να κάνετε στην πραγματικότητα. Εάν ποτέ δεν παίρνατε φαγητό στη δουλειά σας, είναι απίθανο ξαφνικά να ξεκινήσετε να το κάνετε καθημερινά. Οπότε, θέστε ένα λογικό στόχο και κάντε τον συγκεκριμένο. Όχι “θα φέρνω φαγητό στη δουλειά πιο συχνά,” αλλά “θα φέρνω φαγητό στη δουλειά δύο φορές την εβδομάδα.” Με αυτόν τον τρόπο στο τέλος της εβδομάδας είναι εύκολο να καθορίσετε εάν έχετε επιτύχει τον στόχο ή όχι.

Η Susan Bowerman είναι Διεθύντρια της Εκπαίδευσης Διατροφής στην Herbalife. Η Susan  είναι Εγκεκριμένη Διατροφολόγος και Πιστοποιημένη Σύμβουλος στην Αθλητική Διατροφή.

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 24/6/2019 11:07:21 πμ | NAMP2HLASPX01