Ενισχυτικά διατροφικών στοιχείων & γεύσης για τα Ροφήματα

Print
HL_shake_boosters

Το ρόφημα υποκατάστατο γεύματος Formula 1 της Herbalife παρέχει μία εξαιρετική ισορροπία από μακροθρεπτικά και μικροθρεπτικά διατροφικά στοιχεία. Βάσει των αναγκών σας και των επιπέδων φυσικής σας δραστηριότητας, ίσως να θέλετε να προσθέσετε ορισμένα 'ενισχυτικά ροφημάτων' για επιπλέον γεύση ή διατροφικά στοιχεία.

Η εξατομίκευση του ροφήματός σας ώστε να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σας, όπως για παράδειγμα η προσθήκη επιπλέον πρωτεΐνης, εδώδιμων ινών και θερμίδων είναι κάτι εύκολο όταν γνωρίζετε πως να το επιτύχετε, μία προσθήκη φρούτων, λαχανικών ή ριζών μπορεί να κάνει τη διαφορά. Επίσης, η ανάμειξη γεύσεων μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε τους γευστικούς σας κάλυκες επίσης ικανοποιημένους! Οπότε, γιατί να μην αφήσετε ελεύθερη τη δημιουργικότητά σας και να προετοιμάσετε το ρόφημά σας ακριβώς όπως το θέλετε ή όπως το χρειάζεστε;!

Ενισχυτικό #1: Πρωτεΐνη
Προτείνεται να καταναλώνουμε μέχρι και το 30% των ημερήσιων θερμίδων μας από πρωτεΐνη, κάτι που μπορεί να αποδειχθεί πολύ δύσκολο για αρκετούς. Ευτυχώς υπάρχουν πολλά ενισχυτικά ροφημάτων που μπορούν να μας βοηθήσουν να αυξήσουμε την περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη.

Η σκόνη πρωτεΐνης είναι ένας από τους πιο εύκολους τρόπους να αυξήσουμε την πρόσληψη πρωτεΐνης και να εξατομικεύσουμε το ρόφημά μας βάσει των προσωπικών μας αναγκών. Προσθέστε μία μεζούρα από Εξατομικευμένες Πρωτεΐνες σε Σκόνη Formula 3.

Γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών-λιπαρών ή χωρίς-λιπαρά όπως το τυρί cottage ή το γιαούρτι, σας προσφέρουν επιπλέον πρωτεΐνη μαζί με ασβέστιο και βιταμίνες A και D.

Τόφου – ειδικά η μαλακή ποικιλία – προσφέρει πρωτεΐνη, αναμειγνύεται όμορφα στα ροφήματα και η ήπια γεύση του δεν θα υπερκαλύψει τα άλλα συστατικά στο ρόφημά σας.

Ενισχυτικό #2: Φρούτα & Λαχανικά
Εάν έχετε δυσκολία με την κατανάλωση αρκετών φρούτων και λαχανικών στο καθημερινό σας διατροφικό πλάνο, προσθέστε τα στα ροφήματά σας!

Φρούτα: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα πιο συνηθισμένα όπως μούρα ή μπανάνες αλλά μπορείτε να δοκιμάσετε και τα πιο σπάνια όπως ακτινίδια, ρόδι, ανανά ή παπάγια. 

Τα λαχανικά όπως τα μαγειρεμένα καρότα, η κολοκύθα ή η νεροκολοκύθα, είναι εκπληκτικά ενισχυτικά ροφημάτων καθώς έχουν μία ήπια γλυκιά γεύση. Πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι, έχουν ήπια γεύση και μπορούν να ενισχύσουν την πρόσληψη λαχανικών σας επίσης – γιατί να μην τα δοκιμάσετε στο αυριανό σας ρόφημα;!

Ενισχυτικό #3: Υγιεινά Λιπαρά
Τα ενισχυτικά ροφημάτων που ακολουθούν, μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε την προτεινόμενη πρόσληψη του 30% των καθημερινών σας θερμίδων από υγιεινά λιπαρά. Ενώ συνήθως τα υγιεινά αυτά λιπαρά είναι υψηλά σε θερμίδες, προσφέρουν επίσης βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, απαραίτητα λιπαρά οξέα και εδώδιμες ίνες.

Σπόροι όπως τσία ή ηλιόσποροι μπορούν να προσθέσουν επιπλέον υφή στο ρόφημά σας και να το ενισχύσουν με ιχνοστοιχεία και Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Καρποί όπως τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φιστίκια είναι μία καλή επιλογή και προσφέρουν επίσης εδώδιμες ίνες.

Το αβοκάντο προσφέρει κρεμώδη υφή και υγιεινά λιπαρά χωρίς έντονη γεύση.

Ενισχυτικό #4: Εδώδιμες Ίνες
Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν καταναλώνουν τα προτεινόμενα 25 γραμμάρια εδώδιμων ινών την ημέρα* αλλά είναι εύκολο να ενισχύσετε την καθημερινή σας πρόσληψη όταν γνωρίζετε τον τρόπο...

Τα καρότα, οι καρποί και τα πράσινα λαχανικά μπορούν να αυξήσουν την ποσότητα των αδιάλυτων εδώδιμων ινών στη διατροφή σας.

Ενισχυτικό #5: Θερμίδες
Εάν προσπαθείτε να αυξήσετε το βάρος σας, η επιπλέον προσθήκη θερμίδων στο ρόφημά σας, θα σας βοηθήσει να το επιτύχετε πιο εύκολα.

Αβοκάντο και φυτικό βούτυρο – προσθέτοντας μισό αβοκάντο ή μία κουταλιά της σούπας φυτικό βούτυρο, μπορεί να προσφέρουν στο ρόφημά σας 100 ή και περισσότερες θερμίδες επιπλέον.

Ενισχυτικό #6: Γεύση
Τα Ροφήματα Formula 1 της Herbalife είναι διαθέσιμα σε ένα εύρος απολαυστικών γεύσεων, αλλά για να διατηρείτε τους γευστικούς σας κάλυκες μονίμως ικανοποιημένους, μία καλή ιδέα είναι να προσθέτετε βότανα και καρυκεύματα!

Καρυκεύματα - δοκιμάστε να προσθέσετε λίγη κανέλα, μοσχοκάρυδο ή τζίντζερ!

Ο χυμός Αλόη Βέρα προσθέτει μία απαλή, γλυκιά γεύση.

Τα βότανα μπορεί να είναι μία πρόταση που να μην την έχετε σκεφθεί για το ρόφημά σας, αλλά το αποτέλεσμα θα σας αρέσει. Δοκιμάστε δυόσμο, θυμάρι, δενδρολίβανο ή και βασιλικό - αλλά μην σταματήσετε εδώ! Μπορείτε να δοκιμάσετε ακόμα μαϊντανό ή κόλιανδρο!

Εκχυλίσματα & Ξύσμα– λίγο ξύσμα από λεμόνι ή πορτοκάλι προσφέρουν στο ρόφημά σας φρέσκια γεύση. Επίσης ωραία ταιριάζει το εκχύλισμα βανίλιας, αμυγδάλου, καρύδας και μέντας για επιπλέον γεύση!

* EFSA Panel on Dietetic Products, Nutrition and Allergies (NDA). EFSA Journal 2010; 8 (3): 1462.

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 23/3/2019 3:30:45 πμ | NAMP2HLASPX01