Τρεις Τρόποι να Εντάξετε τη Γυμναστική στην Καθημερινότητά σας

Print
squeeze-in-workout-into-day

1. Ορίστε το ξυπνητήρι 30 λεπτά νωρίτερα.

Αυτό μπορεί να μοιάζει με μία προφανής συμβουλή, αλλά σίγουρα δημιουργεί το κίνητρο ώστε να μην πατήσετε το κουμπί της αφύπνισης και επιστρέψετε στο κρεβάτι.

• Η επόμενή μου συμβουλή μπορεί να φαντάζει τρελή αλλά λειτουργεί. Για τις επόμενες εβδομάδες φορέστε χαλαρά ρούχα γυμναστικής στο κρεβάτι ή τοποθετήστε τα ρούχα γυμναστικής σας δίπλα στα παπούτσια του τένις. Μόλις ξεκινήσει το ξυπνητήρι να χτυπάει, φορέστε τις κάλτσες και τα παπούτσια και ξεκινήστε.
• Η γυμναστική στο σπίτι ή κοντά στο σπίτι είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσετε, επειδή απομακρύνει όλες τις δικαιολογίες του να μην πάτε σε κάποιο γυμναστήριο λόγω απόστασης ή να πρέπει να  ταξιδέψετε για να πάτε κάπου. Σίγουρα, κάνοντας μόνοι τζόγκινγκ στην παραλία την αυγή μπορεί να ακούγετε ωραία ιδέα, αλλά στην πραγματικότητα, ίσως χρειαστεί να ολοκληρώσετε το ασκησιολόγιο όσο πιο γρήγορα γίνεται.
• Καθώς το σώμα σας συνηθίζει στην αλλαγή της ώρας, προσθέστε επιπλέον 10 λεπτά ώστε να έχετε χρόνο να χτενίζετε τα μαλλιά σας και να βουρτσίζετε τα δόντια σας πριν πάτε.

2. Έχετε μαζί σας τα ρούχα της γυμναστικής όταν πάτε στη δουλειά.

Εάν δεν είστε πρωινός τύπος, τότε ήρθε η ώρα για το Πλάνο B: το δυναμικό περπάτημα την ώρα του μεσημεριανού. Προγραμματίστε το όπως ακριβώς θα κάνατε με το ραντεβού στον οδοντίατρο ή στο κομμωτήριο. Είναι αστείο που δεν σκεφτόμαστε καν το ενδεχόμενο να μην πάμε στο κομμωτήριο, αλλά η φροντίδα της υγείας μας συχνά παραβλέπεται.

• Το να ζητήσετε από έναν συνάδελφο να σας συνοδεύσει θα σας δώσει επιπλέον κίνητρο ώστε να μην παραλείψετε κάποια συνεδρία.

3. Διαχωρίστε την προπόνηση σε μικρότερα κομμάτια.

Εάν το να βρείτε 30 λεπτά είναι πολύ δύσκολο, τότε προσπαθήστε να κάνετε τρεις ή περισσότερες μικρότερες προπονήσεις. Μπορείτε να αθροίζετε τις προπονήσεις σας στη διάρκεια της ημέρας.

• Αυτή η συμβουλή λειτουργεί ειδικά για τις μητέρες που μένουν στο σπίτι με μικρά παιδιά, επειδή η προσοχή ενός παιδιού για 10 λεπτά ενώ κάνετε ασκήσεις είναι ένας ρεαλιστικός στόχος.
• Εάν δουλεύετε σε ένα γραφείο και κάθεστε όλη μέρα, δοκιμάστε να κάνετε ένα διάλειμμα για 10 λεπτά για να ξεπιαστείτε ή περπατήστε γύρω από το γραφείο. Μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα ενέργειας και να ενισχύσετε τη συγκέντρωση.

Εισάγοντας μία δραστηριότητα ως μέρος του τρόπου ζωής σας αντί για μία αγγαρεία, τα αποτελέσματα μπορούν να επιτευχθούν καλύτερα.

Μόλις αποφάσισα να σταματήσω τις δικαιολογίες και να βρω χρόνο μέσα στην ημέρα, ήμουν σε θέση να προχωρήσω γρήγορα σε ένα τακτικό μάθημα spinning, και το να παραμείνω δραστήρια μετατράπηκε σε κάτι που απλά έκανα κι όχι κάτι που έπρεπε να σκεφτώ για να κάνω. Οι άνθρωποι ακόμη ξεκίνησαν να μου κάνουν κοπλιμέντα για όλη την ενέργεια που είχα.

Συντάχθηκε από την Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Η Samantha είναι Director of Fitness Education στην Herbalife

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 26/4/2019 5:47:05 πμ | NAMP2HLASPX01