Γυμναστείτε για την υγεία της καρδιάς

Print
Exercise for Heart Health

Οι αμέτρητοι λόγοι για να γυμναστούμε αναφέρονται σε καθημερινή βάση, αλλά συχνά εστιάζουμε αποκλειστικά στα αποτελέσματα που μπορούμε να δούμε με τα μάτια μας, όπως η μείωση του σωματικού λίπους, η αύξηση της μυϊκής μάζας ή η βελτιωμένη όψη της επιδερμίδας μας. Αυτό που οι περισσότεροι δεν συνειδητοποιούμε είναι ότι τα οφέλη που περνούν απαρατήρητα είναι στην πραγματικότητα τα πιο εντυπωσιακά, συμβάλλοντας στη βελτίωση ή τη διατήρηση της υγείας μας με τρόπους που ίσως δεν γνωρίζουμε καν. Μαζί με την fitness expert και αγωνιστική δρομέα Samantha Clayton μάθαμε περισσότερα για το πώς μπορεί να είναι κάποιος δραστήριος μπορεί να έχει θετική επίδραση στην καρδιά του και σε άλλες πτυχές της υγείας του.

“Η άσκηση σε τακτά διαστήματα έχει τόσα πολλά οφέλη για την υγεία”, αναφέρει η Samantha.

“Κατά τη γνώμη μου, τα οφέλη της άσκησης που δεν μπορούν να εκτιμηθούν οπτικά είναι και τα πιο σημαντικά.”

"Αυτά περιλαμβάνουν τη βελτίωση της καρδιακής λειτουργίας, τη βελτιωμένη μυϊκή δύναμη, τη βελτίωση της κινητικότητας των αρθρώσεων και μια βελτιωμένη αίσθηση ευεξίας. Παρόλο που δεν μπορείτε να δείτε αυτά τα οφέλη, προκειμένου να τα εκτιμήσετε, μπορείτε να τα αισθανθείτε, ειδικά τα οφέλη για την υγεία της καρδιάς. "

Έπειτα, εστιάζοντας σε ένα καρδιαγγειακό πρόγραμμα γυμναστικής για μερικές εβδομάδες, θα πρέπει να αρχίσετε να αισθάνεστε πως η άσκηση γίνεται πιο εύκολη και δεν λαχανιάζετε τόσο πολύ τόσο σύντομα. "Η καρδιοαναπνευστική άσκηση (επίσης γνωστή απλά ως cardio) είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την άσκηση κατά την οποία γυμνάζεται η καρδιά και το κυκλοφορικό σας σύστημα," εξηγεί ο Samantha. "Αυτό το σύστημα πρέπει να λειτουργεί όλη την ημέρα, κάθε μέρα, για να μας κρατά ζωντανούς".

"Καθώς η καρδιά είναι ένας μυς και η άσκηση βοηθά στη βελτίωση της ικανότητας άντλησης αίματος της καρδιάς σας, η γυμναστική cardio θα μπορούσε επίσης να ονομαστεί «προπόνηση ενδυνάμωσης της καρδιάς.»

Πιο αναλυτικά, συνεχίζει, "Η καρδιά σας χτυπάει κατά μέσο όρο 100.000 φορές την ημέρα, στέλνοντας περισσότερα από 7.500 λίτρα αίματος σε όλο το σώμα σας. Κάθε φορά που αυξάνετε τον καρδιακό ρυθμό κατά τη διάρκεια παρατεταμένης cardio άσκησης, η καρδιά σας πρέπει να αντλεί το αίμα με ταχύτερο ρυθμό. Όταν αυτό πραγματοποιείται σε τακτική βάση βοηθάτε την καρδιά σας να γίνει πιο αποτελεσματική στην άντληση του αίματος, που σημαίνει ότι σύντομα θα εργάζεται λιγότερο για να διατηρήσει τις σωματικές λειτουργίες κατά τη διάρκεια της ξεκούρασης, δίνοντάς σας μία χαμηλότερη καρδιακή συχνότητα. "

Εάν επιθυμείτε να καρπωθείτε τα οφέλη της υγείας από την τακτική καρδιαγγειακή άσκηση, η Samantha συνιστά να προσθέσετε στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα 3-5 φορές άσκηση cardio. Οι ασκήσεις που υπόσχονται καρδιαγγειακή βελτίωση περιλαμβάνουν το περπάτημα, το τρέξιμο, την ποδηλασία, τον χορό και το κολύμπι, ή οποιαδήποτε δραστηριότητα που σας λαχανιάζει.

Written by Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha is Sr. Director of Fitness Education at Herbalife.

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 20/7/2019 11:17:42 πμ | NAMP2HLASPX03