Αναζωογόνηση της Προπόνησης: 6 βήματα που θα σας βοηθήσουν!

Print
Fitness makeover: 6 steps to get fit now!

Όταν πρόκειται για τον καθορισμό στόχων, ακούω τόσους πολλούς ανθρώπους που έχουν αποφασίσει φέτος να μπουν σε φόρμα. Μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεται είναι η σωστή προσέγγιση - ή η αναζωογόνηση της προπόνησης - ώστε να επιτύχετε τους στόχους σας. Παρακάτω θα βρείτε 6 βήματα που θα σας βοηθήσουν να κάνετε την προπόνησή σας πιο αποτελεσματική.

Εάν διαβάζετε αυτό το κείμενο και ξέρετε ότι οι παλιές σας συνήθειες είναι δύσκολο να αλλάξουν, τότε ήρθε η ώρα να αναλάβετε μια νέα προσέγγιση και να ανεβάσετε το επίπεδο της προπόνησής σας! Η αναζωογόνηση της προπόνησής σας ίσως να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να κινητοποιηθείτε και να ενθουσιαστείτε. Ορισμένες αλλαγές μπορεί να φαίνονται απλές, αλλά όταν πρόκειται για καλύτερη φυσική κατάσταση και υγεία, ακόμη και οι μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά. Ήρθε η ώρα για τη δημιουργία νέων υγιεινών συνηθειών που θα σας οδηγήσουν σε θετικά αποτελέσματα!

Η Αναζωογόνηση της Προπόνησης: βήμα βήμα

  1. Κρατήστε σημειώσεις

Θέστε 3 συγκεκριμένους στόχους που θέλετε να επιτύχετε και σημειώστε τους. Βεβαιωθείτε πως έχετε βρει έναν τρόπο να παρακολουθείτε την πρόοδό σας, όπως το να ζυγίζεστε ή να παίρνετε τις μετρήσεις σας.

Όσο πιο συγκεκριμένος είναι ο στόχος σας, τόσο το καλύτερο. Εάν είστε νέοι με τις δραστηριότητες, ξεκινήστε ήρεμα. Να είστε πρακτικοί και ρεαλιστές με τους στόχους σας και όποιοι και εάν είναι να τους σημειώνετε. Πολλές φορές με έχουν ενημερώσει πως είναι πιο εύκολο να επιτύχει κανείς αυτά που έχει θέσει προς επίτευξη, μόλις έχει συγκεκριμενοποιήσει τον στόχο και μπορεί να σχεδιάσει τις επόμενες κινήσεις. Όσο περισσότερες ευκαιρίες δημιουργείτε για την μέτρηση και την καταγραφή της επιτυχίας σας μέσα στο έτος, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχετε για να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας. 

  1. Ξεχάστε το χθες

Ήρθε η ώρα να αφήσετε στο παρελθόν οποιαδήποτε αποτυχημένη απόπειρα διατροφής και άσκησης και να εστιάσετε στο παρόν. Τώρα που σημειώσατε τους στόχους σας, προχωρήστε με την επιτευξή τους. Μόλις πραγματοποιήσετε την δέσμευση να εκπληρώνετε τους στόχους σας κάθε ημέρα, το ταξίδι σας για την επιτυχία θα είναι πιο ομαλό. Όταν ξυπνάτε κάθε πρωί, να αναφέρετε πως η συγκεκριμένη ημέρα είναι η μέρα που μετράει (ακόμα και εάν παραστρατήσατε το προηγούμενο βράδυ). Τέλος με τις υποσχέσεις του 'αύριο'. Επιτύχετε αυτό που είναι πιο σημαντικό για εσάς 'ΣΗΜΕΡΑ'.

  1. Αναμείξτε

Εάν πάντα προπονείστε το πρωί, προσπαθήστε να προσθέσετε τουλάχιστον μία προπόνηση ένα απόγευμα την εβδομάδα, ή το αντίστροφο. Μερικές φορές ο οργανισμός σας θα πρέπει να βγει έξω από την συνηθισμένη ρουτίνα του και μπορείτε να βρείτε ακόμη ότι μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή λειτουργεί καλύτερα για σας από ό, τι πιστεύατε αρχικά. Είμαστε όλοι ξεχωριστά άτομα των οποίων οι οργανισμοί αποδίδουν καλύτερα σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, γι' αυτό πειραματιστείτε για να βρείτε την ώρα της ημέρας που αισθάνεστε πιο καλά και με περισσότερη ενέργεια. Ποτέ δεν ξέρετε - μπορείτε να διαπιστώσετε ότι έχετε πιέσει τον εαυτό σας περισσότερο, έχετε καταναλώσει περισσότερες θερμίδες και έχετε λάβει περισσότερο όφελος από την προπόνηση σας.

Όταν έχετε κολλήσει σε μια επαναλαμβανόμενη ρουτίνα, συχνά αποσυντονίζεστε και γίνεστε λιγότερο παραγωγικοί. Προσπαθήστε να διατηρείτε τον οργανισμό σας να μαντεύει κάνοντας νέες δραστηριότητες, αλλάζοντας το στυλ της προπόνησής σας, διασκεδάζοντας με παρέα στην άσκηση ή με μία εβδομαδιαία πρόκληση. Απολαμβάνοντας τις δραστηριότητες για την φυσική σας κατάσταση είναι πιο πιθανό να προσβλέπετε σε αυτές και να ακολουθήσετε το πλάνο σας.

  1. Αυξήστε την ένταση της προπόνησής σας

Ποιος λέει ότι θα πρέπει να αφιερώσετε ώρες στο γυμναστήριο για να επιτύχετε τους στόχους σας; Κρατήστε τις προπονήσεις σας σύντομες! Τουλάχιστον 2 ημέρες την εβδομάδα, ακολουθήστε ένα πρόγραμμα που θα σας φτάσει στα όριά σας. Όταν το επίπεδο έντασής σας είναι υψηλό, η άσκησή σας μπορεί να διαρκέσει 15-30 λεπτά. Αυτό είναι τέλειο για όσους ακολουθούν πολυάσχολο πρόγραμμα, ή που νομίζουν ότι δεν έχουν αρκετό χρόνο για άσκηση. Όχι άλλες δικαιολογίες!

  1. Προσθέστε βάρη

Οι σύντομες, αποτελεσματικές ασκήσεις θα πρέπει να είναι η νέα σας προσέγγιση στο γυμναστήριο, ειδικά αν ακολουθείτε έναν πολυάσχολο τρόπο ζωής. Η δημιουργία άπαχης μυϊκής μάζας θα πρέπει να είναι ένα ουσιαστικό μέρος του προγράμματος απώλειας ή προσθήκης βάρους. Αν χρησιμοποιείτε ήδη βάρη στις ασκήσεις σας, γιατί να μην προσπαθήσουμε να τα αυξήσουμε; Εάν μόλις ξεκινήσατε, να διασφαλίσετε πως χρησιμοποιείτε ανεκτά βάρη που σας επιτρέπουν να διατηρηθείτε σε καλή φόρμα. Μην φοβάστε να αυξήσετε τα βάρη σας. Πιστεύω ότι η άρση πολύ ελαφριών βαρών για πολλές επαναλήψεις είναι απλά ένα χάσιμο του πολύτιμου χρόνου σας!

  1. Παραμείνετε δραστήριοι

Οι προγραμματισμένες ημέρες ανάπαυσης είναι εξαιρετικά σημαντικές καθώς επιτρέπουν στον οργανισμό σας να αποθεραπευτεί μετά από την άσκηση. Πολλοί μπερδεύουν το νόημα της ημέρας ανάπαυσης. Η ημέρα ανάπαυσης δεν είναι μία ημέρα κατά την οποία συνέχεια κάθεστε. Ο στόχος της ημέρας αυτής είναι να μειωθεί οι ένταση που έχουμε ασκήσει στις μυϊκές μας ομάδες σηκώνοντας βάρη ή με ασκήσεις μεγάλης έντασης και όχι να σταματήσουμε να κινούμαστε εντελώς. Όλοι μας πρέπει να προσπαθούμε να είμαστε ενεργοί και δραστήριοι κάθε μέρα, για τουλάχιστον 30 λεπτά, Εντάξτε στην ημέρα σας διασκεδαστικές δραστηριότητες όπως η ποδηλασία, η ορειβασία ή η κολύμβηση και πραγματοποιήστε τις με μέτρια ένταση έτσι ώστε να καταναλώνετε θερμίδες αλλά να μην 'καίτε' τον οργανισμό σας.

Ο στόχος μου είναι να σας βοηθήσω να μεγιστοποιήσετε την προπόνησή σας και να βρείτε ένα πρόγραμμα άσκησης που σας ταιριάζει. Ελπίζω τα 6 βήματα να σας παρείχαν μία φρέσκια προσέγγιση στην προπόνησή σας. Καλή επιτυχία!

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 23/3/2019 3:29:32 πμ | NAMP2HLASPX01