5 λεπτά άσκησης για να παραμείνετε σε φόρμα

Print
five minute workout

Εδώ θα βρείτε πέντε γρήγορες συνήθειες που μπορείτε να εντάξετε στην ημέρα σας:

Πρωινό ξεκίνημα: Σηκωθείτε από το κρεβάτι και ξεκινήστε αυτή τη ρουτίνα με τις πιτζάμες σας για κάψιμο του λίπους. Δεν είναι τόσο έντονη όσο η διαλειμματική προπόνηση HIIT, αλλά θα σας βοηθήσει να ρυθμίσετε την κυκλοφορία του αίματος και να προωθήσετε την απελευθέρωση των φυσικών ενδορφινών σας για να ξεκινήσει η μέρα σας όμορφα.

Έκρηξη μεσημεριού: Αυτή η άσκηση θα ανεβάσει τον καρδιακό σας παλμό και θα προκαλέσει το σώμα σας. Περιλαμβάνει πολλές από τις αγαπημένες μου αθλητικές κινήσεις που προωθούν την μυϊκή ενδυνάμωση και επειδή ακριβώς είναι έντονες, θα κάψετε λίπος ακόμη και όταν το σώμα σας θα αναρρώνει.

Αποκατάσταση του κάτω μέρους του σώματος: Δουλεύοντας τους μύες της οπίσθιας μυϊκής ομάδας – δηλαδή γλουτούς και πόδια – είναι σπουδαίο γιατί αυτή η μεγάλη μυϊκή ομάδα καίει θερμίδες γρηγορότερα από όταν δουλεύετε μικρότερους μύες. Η άσκηση του κάτω μέρους του σώματος και η μετατροπή της σε συνήθεια είναι η τέλεια επιλογή για όταν δεν έχετε χρόνο.

Εστίαση του πάνω μέρους του σώματος: Αυτή η γρήγορη προπόνηση του πάνω μέρους είναι ιδανική για την τόνωση του θώρακα και των ώμων.

Όλα για τους κοιλιακούς: Αυτή η άσκηση εστιάζει στον κορμό και είναι βέβαιο ότι θα σας κάνει να νιώθετε τέλεια. Εάν έχετε μικρά παιδιά στο σπίτι, αυτή η ρουτίνα είναι ιδανική για όταν κοιμούνται.

Απελευθέρωση του στρες πριν τον ύπνο:  Εάν έχετε ολοκληρώσει τις δουλειές σας στο τέλος της ημέρας, σκεφτείτε να διαθέσετε λίγο χρόνο πριν τον ύπνο κάνοντας αυτή τη ρουτίνα για διατάσεις. Θα σας βοηθήσει να συνδυάσετε το μυαλό, το σώμα και την αναπνοή σας. Οι διατάσεις στο τέλος της ημέρας μπορεί να σας βοηθήσουν να καθαρίσετε το μυαλό σας και να επιβραδύνετε την ενέργεια σας για έναν καλό ύπνο. Δεν θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες, αλλά τα οφέλη χαλάρωσης και μυϊκής διάτασης είναι εκπληκτικά.

Οι σύντομες ασκήσεις είναι η τέλεια επιλογή για τις πολυάσχολες ημέρες. Εάν εφαρμόσετε και τις έξι ασκήσεις, θα έχετε καλύψει τα 30 λεπτά άσκησης της ημέρας για τα οφέλη της υγείας σας. Εάν έχετε χρόνο να κάνετε μία ή δύο ρουτίνες, ξεκουραστείτε με λίγο περπάτημα και γενικά παραμείνετε δραστήριοι.

Μία προπόνηση στο σπίτι μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική. Ακόμη κι αν έχετε ελάχιστο χρόνο για άθληση, μπορεί να κάνει τη διαφορά στο πως θα νιώθετε. Το να κινήστε καθημερινά μπορεί να χτίσει την αυτοπεποίθησή σας και την μυϊκή σας ομάδα.

Από την Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha is Director of Fitness Education στην Herbalife

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 24/6/2019 11:09:53 πμ | NAMP2HLASPX01