Νέες ασκήσεις για το 2016

Print
workouts_2016

Η επίτευξη των στόχων σας αφορά αποκλειστικά την ανάληψη της δέσμευσης για την επιτυχία τους - αλλά θα πρέπει να είναι και κάτι διασκεδαστικό! Με την υποστήριξη από ένα Ανεξάρτητο Μέλος της Herbalife, μια ισορροπημένη υγιεινή διατροφή και τακτική άσκηση, μπορείτε να κάνετε το 2016 τη χρονιά που οι στόχοι σας θα γίνουν πραγματικότητα. Το κλειδί; Βρίσκοντας μια άσκηση που σας αρέσει. Διαβάστε παρακάτω τρεις νέους διασκεδαστικούς, αποτελεσματικούς και κατάλληλους για όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης τρόπους άσκησης!

ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΤΗ ΜΠΑΡΑ 

Εάν η κομψότητα, η ισορροπία και τα μακριά γεμάτα χάρη άκρα των χορευτών είναι αυτό που ζητάτε, ξεκινήστε ομαδικά μαθήματα που βασίζονται στον κλασσικό χορό. Όπως εξηγεί ή ειδικός Fitness Samantha Clayton, "Αυτή η άσκηση αποτελείται από κινήσεις κλασσικού μπαλέτου που μπορούν να τροποποιηθούν για να ταιριάζουν σε όλα τα επίπεδα. Η μπάρα μπαλέτου χρησιμοποιείται σαν στήριγμα για την ισορροπία σας, ενώ πραγματοποιείτε ισομετρικές ασκήσεις (κρατώντας το σώμα σας σταθερό, ενώ γυμνάζετε συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα), σε συνδυασμό με αρκετές επαναλήψεις ασκήσεων με μικρό εύρος κίνησης". Αυτή η άκρως αποτελεσματική προπόνηση "συνδυάζει απρόσκοπτα ασκήσεις δύναμης με το σωματικό βάρος, με την ευελιξία και τον συντονισμό."  Οι αργές και σκόπιμες μυϊκές κινήσεις βοηθάνε στην απόκτηση μυϊκού ελέγχου και σταθερότητα.

HIΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ 

Η ποδηλασία είναι μια άσκηση χαμηλής έντασης που μπορεί να προσαρμοστεί στους στόχους φυσικής κατάστασης και τα ενδιαφέροντά σας . Κάντε την επιλογή σας από ένα στατικό ποδήλατο στο σπίτι ή στο γυμναστήριο , ή δοκιμάστε μια ομάδα spinning. Εναλλακτικά , ανεβείτε στο ποδήλατό σας και απολαύστε την ευκαιρία να εξερευνήσετε την ύπαιθρο , ή να το χρησιμοποιήσετε για τις καθημερινές σας μετακινήσεις . Είναι μία καλή επιλογή για καύση θερμίδων, ενίσχυση μυών, βελτίωση της αντοχής και της γενικότερης φυσικής κατάστασης." Υπάρχουν ατελείωτες δυνατότητες εξατομίκευσης της άσκησής σας με το ποδήλατο έτσι ώστε να επιτύχετε αυτό που ακριβώς ζητάτε από μία άσκηση, εξηγεί η Clayton .

ΡΙΞΤΕ ΝΟΚ ΑΟΥΤ ΤΟΝ ΠΥΓΜΑΧΟ

Θέλετε μια προπόνηση που να καίει θερμίδες και να απελευθερώνει το στρες; Ήρθε η ώρα να δώσετε στην πυγμαχία μια δοκιμή! Οι δυνατοί μύες, ο λεπτός κορμός και η ικανότητα γρήγορων κινήσεων έρχονται στο μυαλό μας ως το πρότυπο των μπόξερ - και υπάρχει λόγος . "Η πυγμαχία είναι μία εξαιρετική μορφή άσκησης επειδή μπορείτε να δοκιμάσετε το καρδιοαναπνευστικό σύστημα σας, να χτίσετε τη δύναμη και να βελτιώσετε το συντονισμό σας, όλα με τη μία», αναφέρει η Clayton. Με κινήσεις που υποστηρίζουν την καύση λίπους, καθώς και την τόνωση των χεριών, του κορμού και των μηρών, η πυγμαχία είναι μια άσκηση για όλο το σώμα που μπορεί να γίνει οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή.

Συγγραφέας Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Η Samantha είναι η Διευθύντρια Εκπαίδευσης Fitness στη Herbalife.

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 17/9/2019 3:46:13 μμ | NAMP2HLASPX01