7 Λόγοι να Ξεκινήσετε την Ημέρα σας με ένα Θρεπτικό Πρωινό

Print
7-reasons-to-start-your-day-with-healthy-breakfast

#1: Προστατεύστε την υγεία σας με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά
Ξεκινήστε την ημέρα σας με τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε! Ένα υγιεινό πρωινό, εκτός από την ενέργεια (θερμίδες) που παρέχει, μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό σας αυτό το boost ενέργειας που χρειάζεται, συμπεριλαμβανομένων των εδώδιμων ινών, των βιταμινών και των μετάλλων. Το πρωινό πρέπει να καλύπτει μεταξύ του 15% με 25% της καθημερινής πρόσληψης θερμίδων και να θυμάστε: δεν πρέπει να σας απασχολεί να καταναλώνετε ένα οποιοδήποτε πρωινό - σημασία έχει να καταναλώνετε ένα υγιεινό πρωινό.

#2: Λάβετε τον έλεγχο του βάρους σας
Το να παραλείπετε το πρωινό ή να καταναλώνετε ένα πρωινό που δεν περιλαμβάνει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, μπορεί να σας οδηγήσει αργότερα μέσα στην ημέρα σε ανθυγιεινές επιλογές με πολλές θερμίδες*. Ουσιαστικά, έρευνες αποδεικνύουν πως όλοι όσοι καταναλώνουν ένα πρωινό καλής ποιότητας τείνουν να πραγματοποιούν πιο υγιεινές επιλογές φαγητού από τους υπόλοιπους.

#3: Διατήρηση μυϊκής μάζας
Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για τη δημιουργία και τη διατήρηση της μυϊκής μάζας και ο οργανισμός σας βασίζεται στην πρωτεΐνη που λαμβάνετε από τη διατροφή σας για αυτό. Καθώς ο οργανισμός σας μπορεί να χρησιμοποιεί συγκεκριμένη ποσότητα πρωτεΐνης κάθε φορά, είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνετε πρωτεΐνη όλη την ημέρα.

#4: Υγιής επιδερμίδα
Η όμορφη επιδερμίδα ξεκινάει από μέσα μας. Η κατανάλωση νερού και ενός υγιεινού πρωινού, θα θρέψουν την επιδερμίδα σας με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται.

#5: Εκτινάξτε τον μεταβολισμό σας
Η κατανάλωση ενός υγιεινού πρωινού γεύματος και μικρότερες μερίδες πιο συχνά μέσα στην ημέρα, θα σας βοηθήσει να ισορροπήσετε την ενέργειά σας και θα υποστηρίξει τον οργανισμό σας να αποδώσει το καλύτερο. Όταν απλά καταναλώνετε δύο μεγάλα γέυματα την ημέρα, προκαλείτε μεγάλη πίεση στον οργανισμό σας. Επίσης, είναι πιο εύκολο να ελέγξετε την πρόσληψη θερμίδων εάν καταναλώνετε 3 κυρίως γεύματα και 2 σνακ.

#6: Ενισχύστε το μυαλό σας
Βελτιωμένη πνευματική απόδοση, συγκέντρωση και διάθεση - τρεις ακομα λόγοι να απολαμβάνετε ένα πρωινό γεύμα! Χωρίς πρωινό μπορεί να βρίσκετε δύσκολο να συγκεντρωθείτε και ίσως νιώθετε ευέξαπτοι και κουρασμένοι. Επίσης, μην ξεχνάτε να ενυδατώνεστε μετά τον βραδινό ύπνο. Το να παραμένετε ενυδατωμένοι θα σας βοηθήσει εξίσου να είστε συγκεντρωμένοι μέσα στην ημέρα.

#7: Περισσότερη ενέργεια
Το πρωινό ουσιαστικά σπάει τον κύκλο αφαγίας από τον ύπνο και εφοδιάζει τον οργανισμό με την ενέργεια που κατανάλωσε το βράδυ για την αποθεραπεία και την ανανέωση. Οι βιταμίνες και τα μέταλλα συμβάλλουν επίσης στη μείωση της αίσθησης κόπωσης, που σημαίνει πως ένα υγιεινό πρωινό μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε τις λιγούρες μέσα στην ημέρα.

*Leidy et al. (2013). Beneficial effects of a higher-protein breakfast on the appetitive, hormonal, and neural signals controlling energy intake regulation in overweight/obese, "breakfast-skipping," late-adolescent girls. American Journal of Clinical Nutrition; 97(4):677-88

** Reference: Cooper, S. B., S. Neveill, ME. (2011). Breakfast consumption and cognitive function in adolescent schoolchildren. Physiology & Behavior, 103, 431.

Η Herbalife Ελλάδας είναι ενεργό Μέλος της Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απ’ Πώλησης


el-CY | 26/4/2019 5:10:22 πμ | NAMP2HLASPX01